Hoe bestellen?


Drukwerk bestellen - heel eenvoudig en in enkele stappen...


Stap 1: Kies je product


Selecteer het gewenste product en bepaal de gewenste producteigenschappen.
Dit doe je in het productmenu, dat links op de pagina staat.
Wanneer je een keuze hebt aangevinkt, verschijnt er centraal op de pagina een productoverzicht. Klik hierin op de prijs van het door jou gewenste aantal, de opties en levertermijn.
Klik onderaan in het overzicht van het gekozen product, op 'BESTELLEN' en dit product wordt automatisch toegevoegd aan "mijn winkelwagen".




Stap 2: Bestellen


Zowel onderaan het productmenu als bovenaan in de menubalk kan je jouw winkelwagen terugvinden met de door jou gereserveerde producten in.
Wil je hierna nog een product bestellen? Kies dan in de winkelwagen voor ‘GA VERDER MET WINKELEN’. Is jouw bestelling compleet? Klik dan op ‘GA VERDER MET BESTELLEN’.




Stap 3: Verzending en betaling


Je kunt bij dedrukker.be ervoor kiezen om je bestelling thuis of op het werk te laten leveren, maar je kunt je bestelling ook afhalen in onze winkel te Hoeselt.
Je hebt ook de keuze uit verschillende betaalmethode's:
Online betalen via het betalingsysteem (wij rekenen hiervoor geen extra kosten aan) of vooraf betalen in de winkel te Hoeselt.

Extra: Indien je een kortingscode hebt, kan je deze achteraan de tekst "Kortingsbon" invullen.

Zodra je de bovenstaande gegevens hebt aangevinkt en/of ingevuld, klik je op ‘GA VERDER MET WINKELEN’.




Stap 4: Overzicht bestelling


Zodra je de bestelling hebt afgerond, kan je het overzicht van de bestelde artikelen nogmaals controleren alvorens over te gaan tot betaling van de goederen.





Stap 5: Gegevens invullen


Onderaan het overzicht van de bestelde goederen kan je je persoonlijke gegevens of facturatiegegevens invullen.
Dit zijn trouwens ook de gegevens voor het afleveren indien je de artikelen laat versturen.



Na het invullen van jouw gegevens kan je - indien gewenst - de VERZENDMETHODE en de BETAALMETHODE wijzigen.
Eventuele opmerkigen of extra gegevens kan je achterlaten in het veld OPMERKINGEN.




Stap 6: Leveringsvoorwaarden


In deze blok vind je de "ALGEMENE LEVERINGSVOORWAARDEN" terug. Gelieve deze grondig te lezen en goed te keuren door het vakje "IK AANVAARD DE ALGEMENE LEVERINGSVOORWAARDEN" aan te vinken.
Indien je niet akkoord gaat met de voorwaarden, kan je ook niet overgaan tot bestellen.
Zodra je ‘GA VERDER MET BESTELLEN’ hebt aangevinkt, ontvang je een bevestiging van de bestelling per mail.

Indien je kiest om online te betalen, ga je automatisch door naar een betalingsysteem waarin je de betaling kan voltooien.



Stap 7: Bestanden aanleveren


Er zijn verschillende manieren om jouw bestand(en) bij ons aan te leveren:

Bestanden aanleveren in de winkel
Je kan de bestanden langsbrengen in onze winkel op USB-stick, CD ...

Bestandenaanleveren via de computer
Je kan de bestanden doorsturen via MAIL (webshop@decapress.be) tot 20MB
of via WETRANSFER (www.wetransfer.com) tot 2GB (=2000MB)

Jouw bestanden worden dan handmatig gecontroleerd. Wij verzoeken je om - via email - een duidelijke verwijzing te geven naar de betreffende ordergegevens.
Als de bestanden om een of andere reden niet goed door de controle komen, word je hiervan per mail of telefonisch op de hoogte gebracht.

Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor teleurstellend resultaat als gevolg van onjuist aangeleverde bestanden. Hierbij moet je denken aan taal en/of spelfouten, onjuiste kleuren of kleuromzetting, rasters, verlooptinten, etc.

Klaar!

Onze levertijden gelden vanaf het moment dat wij jouw betaling én bestand (drukgereed!) binnen hebben.